10 kilos gädda :)

Har länge gått och väntat på denna dag då jag och Älsklingen min ska iväg och fiska :) vi åker till Olles mammas kusins gammelbua och ska natta där i två nätter :) jag hoppas på att gammelgäddan ska dyka  upp, tänk att få upp 10 kilos gädda på metspö :P skulle varit grejjer det!! :) 
 
Jag har inte haft tid till att gymma har dels haft jobb och sen har jag ridit, och nu över helgen kommer jag att vara borta så på måndag får det bli gym ist :) 
 
Hoppas att vädret blir bättre, dock så sägs det att det är bra fiske när det regnar men jag vill inte bli så blöt...
 
 
Mina fina vovvar! Älskar er verkligen av hela mitt hjärta. 
 
kommer mer info/ om fisket efter helgen :) 'Nu ska jag packa det sista in i bilen sen frar vi :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback