köp galen!!!

Efter att jag hade slutat skolan igår så åkte jag och Agnes en sväng till HÄST É BÄST i torvalla där köpte jag nya chaps till mina ridskor super fina var dom!
Jag måste säga att HÄST È BÄST affären var väldigt bra det fanns verkligen allt ridstövlar (som var super fina), hjälmar, jätte fina träns, grimmor, ridkläder, massa chapps, ja allt som en ryttare behöver!
och jag vill ha allt som finns där!
Sedan åkte jag och lämnade av Agnes där hon bor, efter det hämtade jag Linnea S för att vi skulle åka iväg och rida våra pollar i frösöhästgård! gick jätte bra! efter att vi hade varit och ridit så fixade vi lite mat i Linneas fina lägehet.
sedan hämtade jag Olle för att vi skulle åka hem till mig så jag kan plugga på provet som vi kommer att ha nu på tisdag! Så jag ska börja med det snart! och Älskling ska få förhöra mig på mina upg som jag har med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback