I´m back :)

Hej! nu har jag tänkt att börja blogg igen :) jag vet att jag har skrivit det förut men nu känns det bara bra!
Jag kommer att skriva om hur det går för mig både i skolan och i stallet :)
Och nu så rider jag två hästar Per och Trendmaker som står i världens bästa stall (Frösöhästgård). på söndag så kommer det att vara pay and jump där så jag ska vara med på Peran, för andra gången så jag hoppas det går bra :) men det tror jag :) och förhoppningsvis ska jag tävla lite i sommar med honom :)
Skolan går väl bra jag har det bästa schemat man kan få :) så det är as härligt!
det är tänkt att jag skulle plugga nu men jag fastnade här förtillfället..... :P



MITT MÅL EFTER STUDENTEN
jag ska tjäna pengar och åka kanske utomlands och jobba.... men jag börjar här hemma en stund innan jag åker... :P då ska jag jobba på frösöhästgård och även på frösö zoo förhoppningsvis :)
och förtillfället jobbar jag på svenska dagbladet och nu till helgen får jag jobba hos inger varrannan helg så det blir as bra :)
mina hästar som jag rider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback