Nu har jag riktigt ont i mitt ben!

Igår hade vi brännboll med skolan, jag tror vi kom 3:a av 4:a :P och under matchen så hugg det till i mitt ben... :O men men det gör väl inget tänkte jag ocg fortsatte att spela sen kom smärtan.... en blandning av träningsvärk och en sträckning i låret... känns inge kul... :/ :P så det blev ingen ridning igår och inte idag heller.... :P men jag hoppas på imorgon :)

Idag ringde resurspoolen mig och berättade att jag får jobba där på helger :) det ska bli skönt med lite extra pengar :)

så nu kan jag ändå spenadera alla mina pengar på kul :)

vi beställde studentkryssing igår och det ska bli jätte kul. 







Nu är jag med Olle och vi ska laga en jättegod middag :) han är bäst och jag älskar han !
här går han i 9:an




saknar dig gumman! nästa helg går vi ut tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback