Zombie world!

Idag är jag bara hemma igen för att min förkylning inte vill ge med sig. Blir så less på att ha ont i halsen.


Fan vad jag drömmer konstigt nu förtiden..  inatt drömde jag att det var värsta stormen och alla människor var zobies, och de ända människorna på jorden det var jag, och en till och det var Elina Lindé. Alla hus hade typ som blåst iväg. Och bland alla Zombies som gick med händerna framför sig, drägglande saliv så var vi också tvungna att spela som en zobie.. så när jag vaknade hade jag en stor pöl på min kudde efter allt drägglande... Det tyckte jag var rätt så rolig... HAHA.
Idag kommer det att hända rätt lite för min del ska plugga som ett djur så jag kan proven denna vecka. har en inl.upg och två prov och alla proven handlar om hästar... :)



Bilder som jag tog igår med mig,Chippen och Challe!
Men jag kommer att lägga upp åtminstånde 2 inlägg till idag så ni får fortsetta att läsa min blogg :) !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback