Var till doktorn i Änge igår kväll!

Men gud vad jag hade ont i halsen, och nu vet jag varför :P
jag hade så ont igår kväll att jag knappt kunde svälja mitt eget saliv (usch) så när mamma kommer hem från mötet ungefär kl 20 00, så ringer vi hvc och ber dom om råd. och förstås säger dom att det finns inget att göra... men sjuksköterskan sa till mamma att hon skulle ta kontakt med en jourläkare så skulle han höra av sig och det gjorde han...
han ville att vi skulle komma direkt till honom så vi skyndade oss till bilen och for snabbt som ögat... :P
när vi är där få han undersöka min hals och han säger att det är en halsböld! :O och den höll på att sprick vilken sekund som helst.
Han sade till mig att han var tvungen att ta hål på den där innan den spricker av sig själv. så han tog en bedövningsspruta och bedövade halsbölden min. och jag må säga att bödövning och var är inte gått!
Men de värsta var att bedövningen verkade inte på mig så han fick ta en till spruta av samma dos och den funkade inte heller så då fick han ta en bedövningsspruta som var lite starkare. Men icke! Den hjälpte inte heller... ! så han fick ta "operationskniven" och skar ett snitt utan bedövning det måste jag säga att det är inget att rekomendera fy FAN vad ont de gjorde!!
Men den doktorn är den bästa doktorn jag har varit hos fan vad jag skratta ! han var köng !
Och idag ska jag på återbesök men inte hos honom utan här nere i krokom... får se hur det går...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback