Har fortfarande ont i halsen!

Hej Hopp! Eftersom jag har nu  lovat att jag ska blogga varje dag nu i en vecka så ska jag ju göra det också!

Har inte gjort så mycket idag har bara druckit Te för att se om min hals blir bättre men jag känner inte av något än...

Igår var jag, Linda och hennes kille Gregor (Tobias som han heter egentligen) på marknaden som är varje år vi denna tid på året i östersund. Rätt så mycket folk men gick inte där så länge... Utan vi gick på kebabbaren där jag åt en hamburgare och Linda och Gregor delade på en kebabtalrik :)...
I samma veva när jag äter ringer mamma. Hon ber mig att åka till lillänge för att köpa vaccination för mask till valpen. Klart jag kan säger jag och sen efter att vi hade ätit så åker vi dit med min lilla masta... och jag kan säga den är inte så stor som jag tror när jag ska parkera :P
När vi hade köpt rätt vaccinations medicin så går vi till djurmagazinet. Där kollar vi på råtter och annat dyligt. usch!! köpte även en pipboll till valpen, eftersom chippen har redan en pipboll så dom slipper att bråka om en...
Nästa helg hoppas jag på att få följa med Frida Larsson till sundsvall, och titta på henne när hon ska tävla i hoppning :)
Får se om min hals är bättre imorgon så jag kan gå på skolan :)

Här kommer det lite bilder som jag och Linda tog när vi åkte skidor i Krokom mot Näldsjön :)
Jag måste ju bara prata om melodifestivalen!!! FAN vad ALLA suger!! Ingen var ju bra egentligen! alla låtar suger ! den enda jag kunde tyck skulle vinna var mannen i den gula rocken :) han var ju rolig att titta på... och låten var ju bra... :)
Tack för mig kommer mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback