En riktig VÄN! <3

Detta skrev linda om mig på hennes blogg Gud vad lycklig man blir när en av sina närmsta/bästavänner skriver något sådant fint puss älskar dig :)


Det finns personer i mitt liv som jag verkligen aldrig skulle vilja förlora, en av dem är Elin Palmqvist. Du finns där för mig, oavsett vad. En riktig vän är en sån som får en att känna sig trygg, som man kan berätta precis allt för. Hör av sig och frågar hur man mår och vad man gör, utan någon speciell anledning. De får en att le och skratta. De ställer upp till tusen no matter what. Behandlar en som man själv vill bli behandlad. Precis som du Elin. Varenda telefonsamtal av dig, får mig att  känna mig så oerhört uppskattad, du ringer och frågar vad man gör, hur man mår och bara kan prata om vad som helst. Vi får varandra att skratta och har alltid så roligt tillsammans, jag hoppas att det kommer fortsätta så och att vi nu framöver hittar på så mycket som möjligt som man sedan kan blicka tillbaka till och skratta åt. Vi ska göra allt vi bara kommer på, inget ska ångras, för jag vet att med dig kan det inte bli mer än roligt!  

Livet är inte lätt, men med dig i mitt liv blir det så mycket lättare. Kände det idag när allt blir tungt och du helt plötsligt ringer, var inte lätt att hålla allt inne, men i nästa sekund får du mig att skratta. Åh älskade vän lämna mig aldrig.


Jag vet inte vad jag ska säga.... Jag vill skriva något sådant fint tillbaka till dig men det skulle bli en kopia av de du srkev till mig fast det skulle ha stått Linda Olofsson ist för Elin Palmqvist...
Men du är den person som jag pratar allt med, som ajg vill göra allt med.... finns inget stopp med dig! jag ser alla möjligheter när jag är med dig :)
älskar dig ! och jag ska aldrig lämna dig !!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback