En gubbe köper kondomer på ica maxi! HAHA!

Jag och mamma var på ica maxi och handlade lite mat idag. vi provsmakade choklandbollar och bestämmde oss att köpa en kartong med chokladbollar :) sen provsmakade vi en nudelvock... (stavnig) och bestämmde att vi skulle äta de imorgon :)
Sen när vi börjar närma oss intima sakerna så ser jag en gammal gubbe typ vid 60-65 års åldern läsa på baksidan på en kondomförpackning... :O och sen valde han med jordgubb såg jag Hahahaha!!! Fy fan! Han kommer säkert få det mysigt med frugan! Hahah.... och mamma såg att jag skrattade så hon frågade vad jag skrattar åt? haha så berättade jag de för mamma :P haha!
Får mig att tänka på pensionärsjävlar... haha!!
Sen kommer vi hem och ser att valpen har tuggat på en kabel och det var inte så bra...
sak väl in till stan sen ikv och titta på film hoppas jag :)
kommer mer sen om min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback