Det kommer snart :)

Hej ! Nu måste jag skärpa mig med bloggen min !! Fan det var ju as länge sän jag skrev här nu men jag har som inget speciellt att säga... Jag har ju haft lov nu i en vecka :) och då har jag varit i Emmas stuga :) och sen har jag varit hemma och jobbat en dag på vålbacken :) samma dag blev jag sjuk och fick feber och halsfluss, inge vidare trevligt...

Nu mår jag bättre men har fortfarande ont i halsen så det gäller att jag vilar... NOT :P orkar inte de!

En liten incident hände med hundvalpen som vi har. Han satt maten i halsen igår, som tur var att jag var där och såg de då när ingen visste vad man skulle göra. Så jag tog tag i valpen och hede han upp och ned och skakade lite. efter en stund hängandes upp och ned fick han maten att komma på rätt plats. Ibland är det tur att jag finns :)

Idag ska jag in till staden ska bli skoj :)

Jag lovar nu att jag ska blogga varje dag i en hel vecka!!!  Så då måste ni läsa!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback