Åh sämst dag!

Idag har jag:
varit på skolan, började 08 20 och slutade 09 50. men min lärare skulle till stan så vi fick gå då när hon skulle gå och då var kl något vid 09... ? men flitig som jag är så jobbar jag på! sen äter jag lunch på skolan och sen därefter tar jag 12 bussen. går på stan en sväng och köper nya skinnhandskar ;P och en nå BH...
tar bussen hem kl 14 10 och möter mamma i krokom, vi går in på apoteket (mamma skulle hämta ut några mediciner) och jag har fortfarande ont i halsen så jag bad mamma köpa halstabletter också. Men inte hjälper dom inte... :/ sen åker vi hem från krokom till Aspås :)



Varför dagen suger, är för att jag har inget att göra!!! :P

Här är mina underbara kusiner och syskon :) Ville dela med mig min galna familj... :)


Kommer mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback