PARTY!!

Nu blir det fest :)

Sitter här i Lindas systers lägenhet, och lyssnar på party music... sen blir det att man drar till krogen :)
när jag sitter på bussen på väg in till stan så sitter det ett par unga killar framför mig och rätt som det är så hoppar en på den andra och börjar att slåss... Sen kommer hjälten (jag) och tar tag i ena killen och säger åt honom att sätta sig ner och sen fick ena hoppa av bussen... ja världen borde vara bättre om jag fanns överallt :P



imorgon ska jag rida på frösön och sen i aspås :) <3

Kommentarer
Ebba säger:

Ja Elin, utan dig så skulle världen vara en hemsk plats <3

2011-01-28 | 22:39:17
Bloggadress: http://thelunatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback