Nu börjar jag snart att gråta!!!

Fan Datan är så jävla dum i Huvudet!!! För att det är såååå seg,  så jag skiter i att lägga ut några bilder nu i detta inlägg :'(


Nu har jag varit och ridit Musse pigg! Han är så duktig!! (hästen som jag brukar ibland rida på)
Han tjorvade lite med mig ville inte trava, utan galoppera ist det är ju mycket roligare, (vilket jag också tycker). 

Det händer att man rider förbi fönster så man kan snegla på sig själv när jag rider, och det är så fult när man tittar i sin spegelbild hur stor man är på honom,  han ärju så liten...

När jag har kommit hem så hoppade jag in i duschen som en känguru! och nu är jag ren som en ren, sen tar jag bilen in till östersund, för att träffa min underbara Linda Olofsson... ska väl kolla på sol sidan med Linda och julia :)

Som Sagt Kommentera Bloggen Min Och Säg Vad Ni Vi Läsa Om !!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback