ledig from the school !!

Vaknade kl 10 30 idag och ville bara in på bloggen och skriva något, men jag ville bli färdig med den innan...
tog en tur med hunden i det sköna vädret. (-10)
Sen ringer Emma Linde mig så hon kommer hem till mig för att sedan åka ner till Krokom center för att hon skulle föra över pengar och köpa semlor. När vi var på ICA fick jag en impuls att slinga mitt hår så jag köpte färg till håret (blond), så jag och Emma har haft en hel eftermiddag på oss att slinga håret mitt. Är jättenöjd med resultatet !! Men innan vi började så åt vi semlor och drack TEA :)
på tala om mitt hår så fick jag mitt hår att likna Maria Montazami  idag efter slingningen :) stolt :)






Från mitt liv till kändis världen !!

Jag måste bara hissa en kändis i min blogg today, som jag beundrar skarpt, kunna vara en snygg playboy mamma på en och samma gång och det är Kendra Wilkinson som jag talar om. Hon är en bra mamma till hennes son och på tala om hennes man OMG, vad snygg han är!! Hon har iaf gått ner några åldrar. :P








Sover hos den bästa grannen ikv hon har blivit av med pojken för helgen. Hoppas jag kan får känna bebisen sparka i hennes mage innan jag somnar, tänk att jag ska bli en Tant Elin redan.. :) Barnet kommer att älska mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback