Första dagen som bloggare

Jag har nu suttit och funderat länge på att om jag ska börja att blogga mitt liv till alla som vill läsa... KLART jag ska!! Alla dom som vill ska kunna få gå igenom det som jag går igenom.

Min blogg kommer att handla om allt mellan jord och himmel. Alla som läser MIN blogg kommer troligtvis vilja läsa den om och om igen...
mitt mål med bloggen är att jag ska bli rik på den så jag slipper att jobba med något annat... Vilken dröm kissie måste ha att vara blond och dum på samma gång och ändå ha en rik framtids kariär på det.. önskade ibland att jag kan vara lika blond och dum...

Men idag har jag då varit på den skolan som kanske inte har den mest rika framtids kariären och jag må säga att dagen har varit ganska tråkig...

När skolan är slut åker jag till den roliga staden som finns i Jämtland nämligen Östersund och är bara tvungen att köpa ett par leggins och en vit T- tröja (som om jag inte har det redan)

På Bussen på väg hem möter jag en otroligt rolig person som kallas för Dessan, en glad prick... Pratade även med några i byn på vägen hem och ämnet var om köns sjukdommar :O Vi pratade om gonore, herpes och även klamydia... fick även veta att man kan få klamydia i munnen och i ÖGAT!! fattar inte riktigt hur men men.... alla som har haft oralsex tänk på klamydia i munnen tänk DIG att du har klamydia i munnen och sen måste du ringa alla som du har hånglat med under en viss period!!! Det blir nog en dyr telefonräkning!!

När jag kommer hem ringer jag till min vän i Aspås Elina Linde, och det är hon som har hjälpt mig med bloggen! Tack !!

Imorgon blir en ny dag och ny händelser! See YOU!


Kommentarer
Malin säger:

Nämen vad najs elinpelin o så kan du ju skriva om våran seriösa hårdträning på Golds också haha =)

2011-01-14 | 10:50:12
Bloggadress: http://marineprinsen.devote.se
elina säger:

klart folk kommer gå in om och om igen ;)

2011-01-14 | 10:52:09
Bloggadress: http://elinalinde.blogg.se/
elinpalmqvist säger:

E : klart att de vill :)



M : Haha ja visst :)

2011-01-14 | 11:47:47
Tessan säger:

haha mysigt med klamydia i munnen. Kanske i ögat också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback