Förlåt!

Förlåt att jag inte har skrivit något på bloggen min... men ska försöka att ändra det. jag har inte så mycket att berätt i mitt liv just nu... var hos Linda Olofsson igår och vi svullade i oss lite chips och godis... somnade vid 00:00 tid. och vi försov oss idag så jag var lite sen till skolan men det gör ju inget :p 
Vi hade Tema dag idag handlade om nazist och hur man beter sig på Internet... då var det en man som hade levt ett sådant liv, där han hade varit med i ett gäng men sedan förstog han att han inte kan fortsätta med det han höll på med det blev så att han börjde på komvux och läste upp sina betyg och nu har han 4 barn med en invandrare :) jag är sååå glad att han har förändrat sitt liv och att det har gått så bra för honom :) <3

imorgon är vi ledig :) skönt! ska rida då med Marie. det ska bli roligt :) längtar till sommaren för då ska jag kanske tävla Maries häst Glossy :) LÄNGTAR !! <3

Kommentarer
JuliaN säger:

Rasism inte nazist ;)

Haha, sry var bara tvungen <3

2011-01-27 | 22:19:29
Bloggadress: http://amazingjulls.blogg.se/
Anonym säger:

Klart du ska tävla i sommar på glossan:)

2011-01-27 | 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback