Emmas lillmage !

Haha det är så roligt att känna på en bebismage! nu har Emmas bebis blivit så gammal att man kan se när den sparkar utanpå hennes mage :)
och jag är så glad att jag fick det första ögonblicket med Emma att få se när ungen sparkar :) Det får man inte se eller känna varje dag :)
Appropå barn överhuvudtaget kan jag ju berätta vad jag gjorde när jag var liten! När vi flyttade hit till Aspås så var jag 2år och jag var väldigt grisig av mig... (enligt mamma) så var jag ute och lekte en april dag så skriker mamma på mig.
-Elin vad gör du!!
-jag tycker det är så skönt mellan tårna sa jag och kramade med tårna i hundbajs!! :O
äckligt! så skulle jag inte göra nu när jag är 18... Eller???

igår så tog vi det ganska lugnt !
vi gick till det stora huset där Emmas föräldrar bor i 
och pratade lite fick även höra att jag inte bara liknar Maria Montazami till utseendet utan även i sinnet :) bara det att jag pratar snabbare ;)
Havet - markens slut!


Nu ligger vi i Emmas stora SÄNG, önskar att jag kan få en lika stor SÄNG!
Vi ska väl upp snart och äta mat :) jag tror jag ska börja med LCHF som Katrin Zytomierska och träna som fan nu i två månader som jag har kvar på gymkortet... :) man vill ju va fit for fight för beach 2011 :)
Kommentera min blogg och berätta vad ni vill veta om mig. eller vad ni vill att jag ska skriva om!!! så skriver jag om det :)

Kommentarer
Mathilda säger:

JAG LÄSER DIN BLOGG, FLUMMUNGE! :D

<3

2011-01-16 | 13:35:15
Bloggadress: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback