Dagen efter!

Vaknar i Lindas lägenhet utav att Linda ligger och fiser i mitt öra och det stinker apa. Jag ruskar om Linda så hon ramlar ner på golvet, och slår sig i huvudet, där hon redan har ont. Men vad fan ryck upp dig!! En riktigt förbannad tjej sätter sig i soffan och börjar titta på tv, klockan har inte ens hunnit bli tio och vi båda tittar på varandra som att det var något jag borde ha ångrat igårkväll. Sedan skakar ja på huvudet och fortsätter min väg mot toaletten, där jag sket bra mycket. Kl tio gick vi ner mot törners för att köpa oss två feta mackor. Dem satt banne mig fint i kistan.

Efter mackätartävling som jag vann på ca 1 min, 5 sek och 9 hundradelar fortsatte vi vår färd mot loppisen där vi köpte en skål med gamla mynt i. Vem vet, om sisådär hundra år kanske man blir miljonär? Magen full och fynden i fickorna blev det en lyckad dagen efter!

På vägen hem till krokom fick vi se tomten med en spade på bussen, undra vad som händer under snön? Lindas mage börja kurra som torktumlarn i källarn, och det gott folk låter fan i mig inte bra! Odören som hon avger är så vidrig, men jag har känt värre men jag tar det med en nypa salt och fortsätter andas med min blodhundsnäsa. Man blir som förlamad som att en giftig orm satt sina huggtänder i mig.
Efter denna vackra roman så har jag fått tankar kring en karriär som författarinna. Vad tycker ni? vore det en bra idé? För allt det här var inte exakt hur dagen efter va.







Just nu umgås jag med
Olofssonl.blogg.se, vi insåg vårt miserabla liv och försöker sätta ihop det med några regler. Blandannat den gamla vanliga att inte äta godis, chips mm. Börja träna och blabla.



Kommentarer
emman. säger:

haha, du tror ju någon går på att det är du som skrivit, sötskit! ;) hahha.

2011-01-29 | 17:37:26
Bloggadress: http://emmma.se
Malin säger:

Haha det sär var ju sjukt elin hahahaahhah =)

Hörru tack för en najs dag, kul att se blondie igen och på måndag ska vi träna häcken av oss du och jag! Kram

2011-02-04 | 21:30:40
Bloggadress: http://marineprinsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback