whiteroom!

Imorgon ska jag vakna. Sen ska jag och Emma ta hand om Olivia (Emmas kusin). vi hade tänkt oss att gå till badhuset som det bara tar 8 minuter att gå till. sen ska vi hem igen och äta mat och sova en stund.  När kl börjar närma sig för utgång ska jag och Ronja rötott ut i stockholm och förhoppningsvis på något roligt ställe. :P hoppas jag får se en kändis som jag fick göra sist jag var här :) då fick jag ju Träffa Felix killen ! Tog hans autograf också :)
Närå!!
Det är as kul i stockholm har bara varit där i en gång i mitt liv och det var för ett halvår sedan (i sommras)
Vi somande på TC på golvet som tur var så han jag vakna då när vakten kom så jag kunde väcka de andra :)
sitter lite och pratar så får man höra att man är ococial :O

Sööt
Imorgon blir en spännande dag :) see you tomorrow !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback