skäll!

Idag har jag varit hemma pga min onda rygg jag kan knappt gå... fick ta upp mormors gamla kryckor som var i garage igår som jag kunde stödja mig på. som tur det annars kunde jag inte ta mig någonstans. Men imorse när jag vaknar kl 09:23 så mår jag ganksa bra känner att jag inte behöver ha mormors kryckor utan jag kan böja mig ner och allt, jag säger till mamma:

- jag struntar att vara hemma och sticker på skolan ist, säger jag glatt.
- Nääj! Det gör du inte alls det! Det är inte bra att du ska rida om du har ont i ryggen, svarar mor min arg tillbaka.

jag vänder mig om med en sorg i bröstet. Går till köket och ska försöka se vad jag kan äta. Jag kliar mig i huvudet och ser bollnäs fil mitt framför mina ögon, tänker inte så mycket utan jag tar den i min högra hand och börjar att plocka fram en djuptallrik och en sked. När jag når fram till bordet så säter jag mig på en stol, och börjar att äta.

I min förväntan att filen smakar som vanlig fil så smakar den vanilj! jag blir så glad att jag äter upp allt!

Det tar inte så lång tid tills jag vill ha pop corne men när jag öppnar microon så råkar glas skivan rammla i golvet och går sönder.. inga pop corne där inte för min del...

pling! säger det i mobilen och vem skriver till mig :O Jo tro på Fan att det är Grannarna som vill komma på fika :) Emma hade bakat mockarutor, ganska gott faktiskt. (trodde hon sög på att baka) :) Får skäll av Emma att jag inte bloggar något så jag bestämde mig att blogga om min dag idag :)

Nää dom entligen går så börjar jag med svenskan som ska vara inne imorgon. tar fram papper och penna och börjar svara på frågorna som fröken har ställt. i förväntan att det ska ta en oendlig tid, så går det förvånads fullt snabbt.

Maten börjar närma sig vi denna tid som var runt 17 00. kliver jag upp ur soffan och Pang säger det i ryggen ! helvete jag som inte hade ont idag ! Men tro på fan att jag har ont nu igen !!
Som tur var maten god.
Men det är lite svår att äta nu när man har precis percat tungan... med en svullen tunga, kan man knappt prata jag kan knappt säga R och S, känns lite knepigt.

Nu lyssnar jag på Taylor Swift : You belong with me.

Den är grymt bra!

kl 18 10 är det huset fullt på kanal tv 4 komedi... grymt bra!!!





Kommentarer
Lena säger:

Meeen tungan, har du gjort hål i tungan. Du e´inte klok. Jaja det finns nog värre saker, men har du ingen heat hemma till ryggen, det var det jag skulle fråga. Kram

2011-02-08 | 07:54:51
Elin säger:

hehe ja det har jag :P nej jag har ingen heat hemma hur mycket kostar en sådan? :P

Kram

2011-02-09 | 19:05:01
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback