Nu vill jag ha SOMMAR!


Usha vad kallt det är ute... HAHA! Nu låter jag som min granne :P varje måndag så tar vi alltid samma buss och allt han pratar om är vädret eller hans barn. Tillexempel idag när jag väntade på bussen så kom förståss han, och jag tänker i huvudet vad han kommer att säga. så det första han säger är huvva det är kallt ute nu! med en sådan gubb dialekt... så tänker jag: Ja har du märkt det nu?... :P
Märkte redan de innan jag gick ut utan för dörren... :P


Så därför vill jag ha sommar nu !!!
Då man kan bli brun och äta glass! :)

Min hunds ena bebis kommer att bli av med ena ögat...
men det kommer att gå bra ändå :)

Kommentarer
Lena säger:

Du glömde en sak, LINNEA kommer hem!!!

2011-02-14 | 23:01:33
Bloggadress: http://www.myaloevera.se/lena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback