ge mig inspiration!

Idag: vet kag verkligen inte vad jag ska skriva om. vi har inte gjort så mycket idag.

Vi hade tänk oss: att ta med oss Olivia till badhuset men där var det fullt med människor som skulle tävla i simmning. så det blev inget bad för oss idag heller...
istället var vi ute och skottatde snö så vi slipper imorgon bitti när vi ska till att åka hem...

Nu: sitter jag och Olivia och tittar på Bamse och den lilla Åsnan. Det får mig att tänka på när man var liten och var sjuk... Då kolllade jag alltid på Bamse för då trodde jag att jag skulle bli lika stark som honom, men det fattade jag inte då. som tur är att jag förstår nu at

Träning: Det var länge sen nu, när jag tränade kanske får bli träning på tisdag då när jag har sovmorgon!

SAkNAR MIN LINDA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback