Ful som en uggla!

HAHA! jag blev jätte less på luggen när den inte var som den skulle... så då tog jag saxen själv och klippte den.... Men va fan den blev ju inge bättre för de... Nu ser jag ut som hej kom och hjälp mig ist... det får bli mycket hårspray och vax i luggen nu så den är som jag vill annars vet jag inte vad jag gör... kanske kapar den hel och hållet... :P
Det är nästan så jag börjar att gråta... som jag gjorde för ungefär ett år sen... så klippte jag den och den var ju inte så som jag hade tänkt mig att det skulle bli... HAHA! Men om jag ska vara ärlig så är jag nöjdare än vad jag var förra året... :P Haha
som tur är att den fäxer fort iaf :P :)
Tar ingen ny bild ni skulle bara garva så därför tar jag en där min lugg är bra ! :)

Kommentarer
Lena säger:

Guess how is back in town. Yippey

2011-04-18 | 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback